Hallowen!

Ştiu, sunt întârziată dar acum am reuşit să îmi revin în totalitate… cred. Cum a fost? Cum v-aţi distrat? Sincer, sper că aţi petrecut până dimineaţă …

Noi.. ei bine noi ne-am distrat.. zic eu. Ce-am făcut? Am ieşit în oraş că bilete în club n-am avut. E păi şi cât de bosumflate eram… ne-a trecut de tot. Eu recunosc că în gerul ăla crunt, pe care oricum nu-l simţeam, m-am întins pe jos. Da, pe jos pe asfalt. Doamne şi cât de bine era… Vedeam stelele atât de frumoase… strălucitoare. Doar că au fost vreo 6 stele pe care le vedeam în ceaţă. N-am reuşit să găsesc pe cineva în stare să se uite să-mi zică dacă doar mi se pare. Încă rămâne un mister ce era cu ele. Că pe restul le vedeam chiar bine.. e, ale naiba, pe alea le vedeam 3D :)).

Am ajuns devreme acasă.. ăsta a fost cam singurul dezavantaj dar am fost… fericite!

Replici pe care nu vrem să le uităm:

„Na na na na …!”

„Am doar 18 ani.. sunt nebun iubesc şi nu am bani…. şi mai departe?”

„- Uite stelele alea, le vezi?     –  Nu!        –  Nici eu! :))”

Eu atât îmi mai amintesc 😀

FunnkySmile: Să nu uităm de minunatul „ALEEEEEXAA CE-AM FĂCUUT?!?” și de „voi staţi aici ca să vorbesc eu la telefon?” sau „De ce stăm ca proștii aici?” șiii aia pe care tu n-o știi… „Cum dracu am ajuns aici?!”

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu