You can’t cheat death

[[Postul este mutat exact așa cum era, de pe un blog mai vechi de-al meu.]]

LINK PENTRU DOWNLOADAREA SERIEI DESTINAȚIE FINALĂ , MAI JOS.

DESCRIERE: La începutul fiecărui film, unul dintre personaje are o viziune despre ce urmează să se întâmple în următoarele…să zic 10 minute. Îngrozit, încearcă să le spună celorlalți că o să se întâmple ceva îngrozitor.. însă nu reușește să-i convingă decât pe câțiva dintre ei. Apoi, după ce viziunea se adeverește, moartea îi urmărește pe toți cei care au supraviețuit, și îi omoară în ordinea în care ar fi trebuit să moară de la bun început. O să ziceți că am dezvăluit tot farmecul filmului… dar nu e așa. Ce trebuie voi să vedeți, e cum încearcă fiecare să scape, să păcălească moartea… și… va reuși cineva să supraviețuiască?! [Filmele sunt foarte interesante.. îţi pun mintea la contribuţie;))]

Am văzut Destinaţie finală (toată seria), ieri. Până acum nu m-am uitat la ele, pentru că stau prost cu stomacul:)) Însă n-am avut niciun stres (asta la primul, al doilea şi al treilea). Au fost câteva faze mai naşpa, însă spre uimirea mea m-am uitat la ele fără să clipesc măcar:))). În schimb, la al patrulea film din serie, situaţia s-a schimbat radical=)). Mai mult NU m-am uitat la el decât m-am uitat:)) Pentru că a fost muult mai €”însângerat” decât celelalte. Plus că deja ideea seriei a început să-şi piardă din farmec. Aproape îm pare rău că am văzut şi 4, pentru că simt că am stricat tot farmecul. Văzându-le în aceeaşi zi, am putut ft uşor să fac comparaţie între ele, şi pot spune fără nicio reţinere că pe lângă celelalte 3, 4 e absolut oribil!!! În schimb, dacă nu le-aţi văzut până acum, vă recomand cu mare plăcere Destinaţie finală 1, 2 şi 3.Mie mi-a plăcut ft mult ideea, şi în primele 3 filme mi-a plăcut că se punea accent pe indicii, pe găsirea unui mod de a scăpa, pe când în al 4lea, modul în care mor oamenii e mult mai detaliat decât indiciile. Nașpaa!!:))

În concluzie, aştept părerile celor care le-au văzut deja, şi bineînţeles şi ale celor care urmează să le vadă.

[iniţial pusesem link-uri pentru vizionare online, dar văd că nu mai merg:(]

Pentru a downloada seria, intraţi AICI, sau scrieţi pe google „download final destination torrent”. Iar apoi căutaţi subtitrările şi le downloadaţi.

Vizionare plăcută!>:D<

Acest articol a fost publicat în Recomandări și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu