For you…

Esti ironic si ingamfat. Uneori esti nepasator si mult prea acid. Esti o combinatie nefericita a raului. Stii ca nu e bine dar totusi faci iar apoi regreti.

Candva aveai aceleasi idei ca ale mele. Credeai ca lucrurile nu pot exsita decat prin sentimente. Credeai in privirile sclipitoare si in tot ce inseamna fericire. Credeai in zambetele de copil si in lumina. Cineva ti-a schimbat toate aceste pareri. Te-a bagat intr-o lume diferita pe care ai adoptat-o.  Ai ajuns sa te joci cu orice. Crezi ca nimanui nu-i pasa si de asta te joci. Acum stai cu ei, cei care te-au invatat sa traiesti asa. Fiecare pentru el.

Intamplator, ne-am intalnit. Eu, cu lumea mea proprie iar tu cu.. lumea ta. Te-ai purtat ca deobicei, cinic si rece. Dureros. Intr-un final ti-ai dat seama ca eu nu sunt ca tine. Joc cu cartile pe fata si imi pasa. Chiar daca gresesc nu o sa ma schimbi. Nu o sa vin acolo unde esti tu. As vrea sa iesi tu de acolo dar nu eu trebuie sa vreau.

Ti-ai adus aminte de cum erai inainte si ai incercat sa-ti schimbi attitudinea pentru ca stiai ca nu o sa-mi bat joc. A fost in zadar. Ti-ai cerut scuze si ti-am dat o noua sansa. Degeaba. E mai usor sa te joci? … Nu am cum sa te inteleg atata timp cat nici tu nu esti sigur de ceea ce vrei.

Esti schimbator, acum iti pasa iar apoi iti amintesti ca tu de fapt te joci si ca nu trebuie sa te intereseze.

Cu toate astea am fost langa tine… de fiecare data. Pentru ca tin la tine. Sau pentru ca am tinut…  E corect? …

Renunta sa mai fi doar un actor, prea grabit spre alt decor…..

Tot ce pot sa spun, trebuie sa-ti vezi de drum acum …                                                                                         Take care….

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu