Băieţi, ce vă doriţi? :->

Soţ şi soţie la 60 ani sărbătoresc aniversarea a 35 ani de căsnicie intr-un mic restaurant romantic. Brusc apare mica zână la masa lor şi spune: “Pentru faptul că formaţi o pereche aşa închegată şi v-aţi comportat tot timpul frumos unul cu celalalt, o să vă îndeplinesc o dorinţă.

”Oh, mi-ar plăcea să fac o călătorie cu soţul meu in jurul lumii pe un vas de croazieră, spune soţia fericită. Zâna da din băţ si… Voila! Două bilete pentru vasul de croazieră für Queen Mary II apar pe masă.”

Soţul stă şi se gîndeşte un moment: “Pai da, e foarte romantic, dar cu aşa o ocazie nu mă intîlnesc decat o dată în viaţă. Îmi pare rău draga mea, dar dorinţa mea este să am o soţie cu 30 de ani mai tânără.”

Soţia şi zâna sunt profund şocate. Însă ce să faci, o dorinţă e o dorinţă.

Prin urmare zâna dă din băţ si – plopp! – Apare soţul de 90 ani.

Morala poveştii: Bărbaţii care sunt nişte macho nerecunoscători, ar trebui să ţină minte că zânele sunt de sex feminin.

Acest articol a fost publicat în Funny things.. și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu