Ne-am distraaaaaaat!!! :-„

Da.. se pare că am început mai mult decât bine. Dincolo de toate există păreri apusîmpărţite referitoare la băutură. Ba că e bună, ba că nu e bună .. ba că o fată nu trebuie să bea … (discriminare!) .. Oke, de acord, nu zic să nu mai poţi să te ridici de jos.. dar să te distrezi. Nu mi-e ruşine, m-am distrat, a fost foooarte tare şi cred că nu sunt singura care are părerea asta. Deja îmi aduc aminte râzând de tot ce am făcut.

Eu sunt pro băutură. Bine, acum nu să te îmbeţi 5 zile din 7… ci pe la ocazii speciale. Şi să nu faci din fiecare zi o ocazie specială :)). Dar uneori chair e bine să mai uiţi, să te distrezi şi aşa mai departe.

A fost foarte frumos chiar dacă au fost accidente de muncă cum ar fi un telefon care a plonjat în apă (:”> mă supărasem) dar care din fericire încă merge (dă-i Doamne sănătate celui care mi l-a scos de acolo) sau.. dorinţe nestăvilite de a ţine pe cineva în braţe. Din păcate mi-aş fi dorit uneori ca tu sa fi acolo.. dar era doar el. Nu şi tu. Tu ai plecat demult şi nu aveai cum sa fii acolo şi plus de asta nu ai fi putut să te porţi niciodată aşa cum s-a purtat el. Dar cu toate astea… uneori îmi închipuiam cum ar fi fost dacă erai acolo. Nebunie.

Lăsând asta la o parte ne-am distrat :X. A fost mai mult decât bine şi… :-” mai vreauuuuuuuuuuu! Da bun… sunt cuminte:D. Dacă tot e vacanţa pe sfârşite noi am profitat. Vă sfătuim să faceţi acelaşi lucru şi să vă distraţi. Merită să mai ieşi puţin din normal.\:D/

Ps: poza e de la locul faptei.

>:D<

__________________________

Later edit(FunnkySmile):

Mda, a fost foarte tare! Cu toate că nu vă iert eu pe voi că mi-aţi şters nenorocitu ăla de număr de telefon şi nu m-aţi lăsat să sun!! Nu făceam nicio crimă, să ştiţi!! Vroiam doar.. să mă ţină în braţe!:) Doamne.. nu ştiam că sunt aşa sentimentală când beau!:)):”> Şi ca să vezi că nu era doar pentru că eram beată…. încă mai vreau! Da… deh… e aiurea când eu vreau să fim doar prieteni… pff.. mda… asta e. Pur şi simplu vroiam să fie acolo!

Trecând peste chestia asta… printre accidentele de muncă… se numără şi stricarea inelului lui ZiZi… sry. Promit că dacă nu se poate repara, îţi iau altul!! Şi aproape distrugerea a două perechi de ochelari…şi o gumă în părul meu! Îh, asta a fost cel mai grav! Eu, gumă?! În păr?! Clar dezastru!! Merci că m-ai ajutat… eu probabil o lăsam acolo… şi ţipam că am gumă în păr…. da nu o scoteam:)) Şi probabil azi mă crizam că am gumă în păr… Dar m-ai scăpat tu de stresul ăsta… merci.>:D<

Şi merci că aţi avut grijă de mine!:”>:*>:D<

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu