Filme cu cai

Da.. noua mea obsesie… de fapt.. obsesia cu caii e veche…foarte veche…cred că am avut-o din totdeauna, doar că nu mi-am dat seama. Sunt niște animale superbe. Și, din punctul meu de vedere, sunt extrem de fascinanți.

În încercarea de a-mi liniști obsesia momentan, am început să mă uit la filme cu/despre cai.:”>.

Aseară am văzut Dreamer – Inspired by a true story. [[Film cu Dakota Fanning – cea care i-a dat viață lui Jane, în seria Twilight]]

Foarte frumos… un film despre.. speranță, iubire, credință… despre lucruri cărora nimeni nu le dă o șansă, și care în ciuda tuturor, se întâmplă – minuni.

Sonya, un cal de curse de numai 2 ani, are un accident… nimeni nu crede că are șanse să-și revină, cu atât mai puțin să mai participe vreodată la curse. Dar, uimindu-i pe toți, Sonador(Visătoare) -cum a fost denumită după accident, se vindecă foarte bine, și are parte de o revenire spectaculoasă.

Iar în seara asta, am văzut Flicka. (partea I) [[film cu Ryan Kwanten (cel care îl joacă pe Jason Stackhouse -fratele lui Sookie – în True blood )

Ce pot să spun… superb! Absolut superb! Eu personal ador caii sălbatici negrii:”>. Filmul prezintă povestea unui cal sălbatic în vârstă de aproximativ 2 ani. Doi ani pe care i-a petrecut complet singură. Așa că atunci când Katy o găsește, are destul de lucru cu ea până reușește să o călărească. Deși știa că riscă foarte mult lucrând cu un cal atât de agresiv, a încălcat voința tatălui ei, și a antrenat-o pe Flicka în secret. Legătura care se formează între Katy și Flicka este pur și simplu uimitoare.

Un film despre lucrurile care pur și simplu se întâmplă… despre coincidențe, despre provocări. Ar fi putut să antreneze orice cal de la fermă… ar fi putut să nu iasă în dimineața respectivă, ar fi putut să n-o vadă pe Flicka.. dar n-a fost așa. Pur și simplu s-au întâlnit… și nu au mai vrut să se despartă.

Eu zic că ambele filme merită vizionate. Și când spun asta, o spun din tot sufletul!

PS: mâine plănuiesc să văd Flicka 2. De abia aştept:X Revin cu un post când în văd!

Bye>:D<

Acest articol a fost publicat în Recomandări și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Filme cu cai

  1. Ela zice:

    unde pot gasi sa downloadez si eu Flicka 1 ?

Lasă un comentariu