Dar e scurtă, mult prea scurtă.. viața mea.

Funnkysmile: Trebuia să facem postul ăsta mai de mult… dar n-am avut timp să vorbim despre asta, fiindcă Zizi a fost plecată. Mi-am amintit azi o melodie pe care o adoram:X Eram mică, nu înțelegeam mare lucru din ea… dar cântam cât puteam de tare, iar televizorul era la maxim:X. Îmi amintesc că mă gândeam mereu cum vine „Cu sufletul nu te-am trădat..”. Eram mică… şi naivă.. şi inocentă….:) Însă acum înțeleg și îmi place și mai mult :X Mi-e dor totuși de gândirea inocentă de copil! Cam atât… mai jos aveți melodia.

Zizi: Bosquito. Imi plăcea atât de mult când eram mică…. De fapt chiar şi acum îmi place chiar dacă e învechit. Se mai găsesc zile din alea tâmpite în care am chef să scap de toate melodiile electrice şi atunci …. O să vă plictisesc cu ce-mi mai aduc eu aminte din copilările legat de melodia “Pepita”. Eram mică (nu că acum sunt prea mare, dar trecem peste detalii) si era vreo 6 dimineaţa sau ceva de genul ăsta. Ştiu sigur că pe atunci Pro Tv difuza la o ora puţin prea matinala 1 sau 2 melodii pe care mereu le aşteptam. Nu dormeam niciodata până târziu. În zilele în care era melodia asta dadeam tv la maxim. Acum îmi pare rău pentru ai mei. Cred că le cam pulsa sângele în vene cu tot cu dopurile din urechi si pernele din cap dar .. o fată au. Lăuda-m-aş! ..

Mai e o melodie care sincer nu ştiu cât de veche e. Eu recunosc că am auzit-o prima dată cam acum un an. Însă mi-a plăcut foarte mult, mi se pare specială şi cred că merită sa fie aici.

Audiţie plăcută! … Speram ca melodiile să vă trezească amintiri plăcute sau dacă nu, măcar să zâmbiţi la auzul acordurilor vechi.

Acest articol a fost publicat în Our childhood music și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu