Te crezi prințesa din povești, fitzoasă mai ești…

FunnkySmile: Amicii … hm.. am ascultat muzica lor o scurtă perioadă, apoi au dispărut… sau aşa am crezut eu, fiind mică… pur şi simplu nu i-am mai văzut la tv… Stăteam recent și mă gândeam că era un videoclip pe care îl vedeam des… ceva cu ei cântând într-un camion/tir… și uite că l-am găsit!

Amicii- Fitze – acum melodia nu mi se mai pare cine știe ce, dar atunci știu că îmi plăcea:X

„Nici pasta de dinți nu-ți mai place… „:)))

Mai pun încă două melodii ale lor.. chiar dacă am zis că vom pune fiecare câte o melodie… o să încalc regula:”>

Amicii – Dana – Vai, pentru mine… nu trebuia!:)):X

„Ea este Danaaa, colega meaaa!!”

Amicii – Fata blondă – am mai pus melodia asta într-un post, dar am zis s-o bag și la categoria asta.

Voi vă mai amintiți de ei?! Eu sigur îmi amintesc.. eram un pic mai mult îndrăgostită de solist…:”>:)) Aveam și eu 6 ani…:”>:))

PS: mda, îmi plăcea și de Liviu…:”> am fost un copil îndrăgostit non-stop:)) păcat că asta a dispărut cu timpul…:))

ZiZi: Păi… ce să zic. Şi acum îmi place melodia chiar dacă e veche şi aduce a manea. Versurile sunt frumoase şi trezesc amintiri. Dacă nu mă înşel îmi plăcea de Liviu. Nu aveam gusturi rele… :))
„Ochii tai imi amintesc cat de mult ne iubeam
si cum ca doi copii in brate ne strangeam
mi-amintesc cand imi spuneai ca ma iubesti
dar nu inteleg acum de ce ma parasesti
traiesc inconjurat doar de oamnei rai
si tot ce-mi amintesc acum sunt doar ochii tai”

Dacă tot suntem la capitolul muzică îmi permit să comentez niţel şi muzica din vara asta care mi s-a părut sub orice critică. Hai, săriţi-mi în cap… dar să staţi civilizat la coadă că nu e  frumos să vă înghesuiţi. În ultimul timp am început să ascult muzică mai veche.
Era mai frumoasă… avea versuri care exprimau ceva.. însă acum mare lucru dacă auzi două versuri şi alea sunt ceva gen: Ye, Ye! Nu zic că nu mi-au plăcut câteva melodii pe care le-am auzit vara asta dar prea multe pe acelaşi tipar stereo. Prea multe la fel… prea multe fără să exprime ceva. Doar pentru zbânţuială.. dar acum vine întrebarea: câtă zbânţuială? Că la un momendat îţi mai trebuie şi ceva mai potolit.. să-ţi mai tragi sufletul.

Acest articol a fost publicat în Our childhood music și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu