Cum mi-am stricat ziua…

Mda… neatza:|

Acum nici nu mai știu cum am ajuns la asta.

Mă trezisem și eu hotărâtă să mă uit la ultimele 3 episoade din sezonul cinci din Ghost whisperer( Mesaje de dincolo), încrezătoare că în curând va apărea și primul episod din sezonul 6…și dau peste chestia aia!!

E cumva o glumă proastă?! Ador serialul ăsta!! Cum pot să fie atât de idioți?! Ahhh!!!

Mda… vă las cu lamentările mele.. mă uit la ultimele capitole și revin cu un EDIT despre cum se termină serialul!!:((

Sper totuși să nu fie chiar așa idioți.. poate se răzgândesc…

Later edit:

Am reușit în sfârșit să mă uit la cele 3 episoade..  nu prea știu ce să zic…

Finalul… a fost frumos.. Aiden chiar e un erou:X Ce mă deranjează e că un singur sezon cu Aiden nu a fost suficient:( Aș fi vrut să mai fie măcar un sezon…să se termine când mai crește.. să-și folosească darul și singur, nu numai pentru a o ajuta pe Melinda…. E aiurea că s-a terminat:( Însă rămâne serialul meu favorit. Aşa că aici o să aplic „regula” lui Zizi… ca să zic așa. N-o să-mi pară rău, pentru că atât cât a fost, a fost frumos:)

Bye>:D<

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu