Shania Twain

Ador melodiile ei:X

Any man of mine

Melodia asta e bestială!! Chiar dacă am încerca să negăm, n-am putea:)) Fiecare vers e al naibii de corect şi adevărat :X

Ascultaţi cu atenţie, şi aştept reacţii:D

____________________________________

You’re still the one

When you kiss me

Și, exact când mă gândeam că are numai melodii vesele, am găsit asta:

It only hurts when I’m breathing

Printre atâtea melodii vesele, asta e extrem de tristă. Și totuși, la fel de bestială:X

Melodia de mai jos, se afla aici din motive personale.. amintiri… de când eram mică, fraieră, și geloasă. Acum mi se pare extrem de logic că făcea lucrul ăla doar ca să mă enerveze… pentru că.. vorba aia.. copii mici sunt extrem de drăguți când sunt nervoși. Şi acum zâmbesc ca o idioată când îmi amintesc cât eram de… uşor de păcălit. Şi cât eram de supărată. Oricum.. nu vă mai stresez cu amintirile mele..;))

That don’t impress me much

Acum, că am mai învăţat şi eu engleză între timp, melodia e chiar drăguţă. Şi… că tot am mai crescut puţin.. tipa chiar arată bine:)). Doar că atunci motivele mele erau altele.. şi sunt sigură că ar mai fi şi acum aceleaşi…:))  Deh, poate sunt eu prea.. posesivă.:))

___________

Postul ăsta, a fost „mutat” de pe un blog mai vechi de-al meu:D

Acest articol a fost publicat în Music și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Shania Twain

  1. nicoleta zice:

    Hihi! Si eu ador melodiile ei..si, abia astept sa revinaaa!! 😀 – cu autobiografia imediat (in mai putin de o luna 😀 ) , apoi cu WHY NOT? la Oprah Winfrey Network [pff..sper sa posteze careva pe youtube..deja am niste promisiuni de la ceva persoane de treaba din afara care prind respectivul post tv 😀 😀 – sper sa se si tina de cuvant [-( ..:)) ] .

    In pluuuus 😀 😀 😀 😀 😀 😀 …..pe 27 maaartiee..la premiile Juno…a anuntat caaaa…..:D.. „You’re gonna hear new music soon,definitely:)” ! Aaaa..8->..:D ..asa mellow eram cand am auzit-o..:)) 😀 . Ii ascult muzica de vreo 12 ani,asa ca..e de inteles,nu? 😀 :))

    Multumesc mult pentru postare 🙂

    PS : sper ca n-am plictisit pe nimeni..:-s
    Ciao,toate bunee!! 😀

Lasă un comentariu