Mi-e dooooooor!!!

miss uŞtiu, destul de multe posturi aberante, aparent fără sens. Şi cu toate astea cred că o să mai urmeze şi altele. Am un amalgam de stări şi cam toate se situează de partea „răului”. Nepăsare, durere, supărare, ură, dor, dezamăgire, neîncredere, toate duc o luptă parte`n parte cu iubirea pentru tine. De fapt, sufletul meu e un câmp de bătălii. Şi a naibii să fiu că iubirea reuşeşte să le bată pe fiecare în parte. Nu ştiu cum dar iese învingătoare. 😐 Şi atunci apar amintirile ca nişte fantasme şi dansează în jurul meu şi al iubirii care începe să să-şi fi dorit să nu se fi născut în veci!

Mi-e dor. Nici nu poţi să-ţi închipui cât de dor îmi e să te strâng în braţe şi să te ţin acolo strâns. Îmi e dor de senzaţia pielii mele atunci când mă jucam în părul tău. Îmi e dor de privirea aia fericită, doritoare dar.. chinuită :)). Cât îmi plăcea să mă joc. Acum .. nu mai am nici jucării nici partener de joacă. Mi-e dor şă-ţi simt buzele moi pe ale mele. Mi-e dor să-mi spui că mâinile noastre se potrivesc perfect. Mi-e dor de hanoracul tău. Mi-e dor de fiecare gest. Mi-e dor de parfumul tău. Mi-e dor de clipele în care stâteam lângă tine. Mi-e dor de tot. Mai vreau, poţi să înţelegi? Acum, mi-e dor de tot ce nu mai am şi nu o să mai am vre`o dată. Acum te vreau pe tine! Vreau vara şi soarele înapoi. Nu-mi palce frigul, îl urăsc. Nu are cine să mă încălzească. Nu vreau să mai plouă. Mă dăprimă mai rău. E un ciclu al naturii şi asta mă scoate din sărite. Nu o să mai am nici vara şi nici pe tine. Dar poate din fericire.. vara, soarele o să revină cândva.

Tot ce imi doresc e pus deoparte
Acolo, în colţul inimii sedate
Ai invadat şi partea aia mică
Otrăvind iar fiecare părticică.

Poate eu greşesc că te-am lăsat
Dar tu, tu.. ai clacat.
Mi-ai întins sufletul pe asfalt
Şi fără milă l-ai călcat.

Dorinţa acum îmi arde buzele
Te vreau neapărat aproape
Am nevoie de tot din tine
Am nevoie de acele braţe fine

Vreau să urlu şi să zbier
Vreau să inţelegi, nu e mister
Te vreau acum, aici
Si poate chiar te vreau pe veci

Vreau să plâng, măcar să scap
Să nu mai am o satre de kkt`
Vreau iar acele soapte`n noapte,
Privirile de emoţii încarcate

Mi-e dor se te sărut pe frunte
Mi-e dor de vrute si nevrute
Vreau să-mi plimb iar mâna
Prin părul tau, aiurea!

Mi-e dor de tine
Mi-e dor de mine
Mi-e dor de noi,
De amândoi!

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu