Equilibrium

Am văzut aseară Equilibrium. Nu prea mă uit eu la filme de acţiune, dar ăsta are un subiect extrem de interesant.

Un regim totalitar din viitor… o lume în care nu îţi este permis să simţi, existând un medicament care te lipseşte de orice fel de sentimente. Şi în felul ăsta, speră ei să prevină al patrulea război mondial (al treilea fusese deja, și se credea că omenirea n-ar mai supraviețui dacă ar izbucni un al IV-lea). Nu existau crime, războaie.. așa credeau ei… dar exact asta făceau în fiecare zi: omorau oameni nevinovaţi, doar pentru că aveau curajul să încalce legea sentimentelor… pentru că vroiau să SIMTĂ.

Mie mi se pare foarte interesantă ideea… şi chiar m-am uitat cu plăcere la film:X. Este cu Christian Bale, iar scenele de luptă sunt fooarte tari:X>:)

Acest articol a fost publicat în Recomandări și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu