Happy birthday, kid!:-„

>:D<

La mulţi ani, pitico!:*;)) Bine.. nu te mai încrunta aşa… hai bine, treacă de la mine.. eşti mare.. da doar azi că e ziua ta și sunt drăguță;;):D

Din păcate nu prea mă pricep la scris poezii amuzante.. așa că n-am încercat.. nu vroiam să termin prin a scrie cine ştie ce dramă:)) Las chestia asta cu poeziile pentru zilele de naştere în seama ta:))

Îmi cer scuze dacă n-o să pot să te sun… pentru că cică n-o să am semnal…:( Eu o să încerc totuși să mă urc pe casă… sper să reușesc să și cobor…:-s eventual să am şi mâinile şi picioarele la locul lor.

Am vrut să-ți cumpăr felicitarea aia… dar știi cât sunt de greu de scos din casă… și al naibii Kaufland era așa departeeeee :-s. Poţi să mă ierți?! Și în seara asta mi-a venit geniala idee de-a face chestia de mai jos… însă n-a ieșit cum vroiam eu.. pentru că nu am găsit exact pozele pe care le vroiam… și pentru că a trebuit să mă grăbesc fiindcă mi-a venit ideea cam târziu.. și în 5 ore eu să trebuie să mă trezesc ca să plec… ceea ce implică să și adorm până atunci… așa că… uite ce-a ieșit:

________________________

________________________

Astea fiind spuse…

La mulţi ani încă odată!!!:*>:D< Să crești mijlocie… pardon, mare!

PS: iartă-mă că nu sunt acasă…:(

Later edit: ZIZI

Wow!Stai! Adică cum? Adică.. nu e o chestie d`aia lacrimogenă, dar.. pot să plâng? :)) .. hai că e de fericire:D Ştii doar că eu nu plâng.  Dar lasă că vii tu acasă şi să vezi atunci. Zaw  că dupa tot ce a fost vreau să ma distrez până o să cad jos:D. Se poate da? Nu am de ce să te iert.. nu mă aşteptam.. e a doua oară cand mi-o faci. Nu ştiu de ce tu dar mă bucur enorm că eşti prietena mea. Acestea fiind spuse… te aştept acasă >:) :D.

App. … chiar vroiam să fac un post gen: nu e o zi specială.. e doar o altă zi. L-am mai chinuit pe unu aseară cu chestia asta şi a zis că mă bate:)). Şi chiar nu mi se părea că e o zi diferită.. cumva întâmplător se numeşte ziua mea. Dar de fapt e o altă zi care trece…. Dar oricât am zis eu că nu e nimic special voi… voi 2 :))  care nu ştiu cum aveţi aceleaşi păreri chair dacă nu vorbiţi … voi mă faceţi să cred că e o zi diferită.. o zi specială şi frumoasă. Şi chiar dacă nu eşti aici reuşeşti să mă faci să cred asta. Mc >:D<

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu